Click MeClick MeClick MeClick Me

czwartek, 27 listopada 2014

Tort na 30 urodziny dla niej




Jest impreza urodzinowa musi być tort! Najlepiej dekoracyjny i zgodny z życzeniami solenizanta czy solenizantki. Tym razem wygląd tortu został wykonany zgodnie z oczekiwaniami jubilatki. Obyło się bez szaleństw cukierniczych, miało być prosto, elegancko i koniecznie z kwiatami. Postawiłam na różyczki, których środki ozdobiłam białymi perełkami.
Wstępna faza przygotowań to wykonanie kwiatuszków. Chytrze wykorzystałam jako stojak do ich wyschnięcia matles po jajkach, który gorąco polecam. Tanio, prosto i skutecznie. Tort w pierwszej fazie wyglądał tak, ale..... czegoś mi brakowało.



Perełki to coś co lubię :) Więc ostatecznie mój tort dekoracyjny przybrał taki format. Wszystkie wytyczne solenizantki zostały najprawdopodobniej spełnione bo reklamacji nie było.








1 komentarz: