Click MeClick MeClick MeClick Me

środa, 26 listopada 2014

Tort na wieczór panieński


Wieczór panieński jedna z cudownych tradycji, która podobno wywodzi się z początku XIX wieku. Zwyczajowo organizowana na 2 tygodnie przez planowanym za mąż pójściem i organizowana przez szalone grono przyjaciółek i rodziny wyłącznie płci żeńskiej. Tak można by pokrótce zdefiniować tą jedyną w swoim rodzaju noc w założeniu mającą zapewnić moc atrakcji pannie młodej, których nie zazna już po ślubie. Aby tradycji stało się zadość i przyszła mężatka mogła dosłownie spróbować tego co straci koleżanki zamawiają dla niej tort.
Nie jest to jednak tort zwykły, ale zazwyczaj bardzo "okazały" :). Moda na torty panieńskie przyjęła się u nas na dobre. Mnie również przypadł do zrobienia ten szalony torcik. Podeszłam do tematu z dużym entuzjazmem i tak powstało moje pierwsze mam nadzieję nie ostatnie dzieło z tej kategorii.
W początkowej fazie tort wyglądał tak, ale wydał mi się jakiś goły :)


Postanowiłam więc go jakoś ozdobić. Chytrze wymyśliłam nowe wykorzystanie dla zabawki garnuszek firmy Fisher-Price, a dokładnie dla klocuszka w kształcie serduszka. I tak oto powstał finalny tort na wieczór panieński.





2 komentarze: