Click MeClick MeClick MeClick Me

środa, 12 listopada 2014

Tort na chrzciny



Przedstawiam Wam moje pierwsze dzieło wykonane własnoręcznie i bardzo wyjątkowe, ponieważ na chrzest święty mojego synka. Tort czekoladowo-śmietankowy, dwupoziomowy z którego do dziś dnia jestem nieskromnie dumna.
Długo przymierzałam się do wykonania tortu z masą cukrową, ale nie mogłam jej dostać w moim mieście. Odkładałam więc ten moment na bok, chociaż bardzo mnie ten temat nęcił i kusił. Już przy okazji swojego ślubu napatrzyłam się na wszystkie te tortowe dzieła na zagranicznych stronach, ale nikt w moim mieście nie był w stanie ich wykonać. Chytrze pomyślałam, że może nie jest to aż tak trudne do wykonania. Z drugiej zaś strony to było zbyt duże ryzyko aby w gąszczu przygotowań zaplanować dodatkowo swój tortowy debiut właśnie w taki dzień. 
W końcu pojawiła się wyjątkowa okazja i postanowiłam spróbować swoich sił. Okazało się, że to super zabawa ! Skorzystałam z gotowej masy zakupionej w sklepie internetowym oraz z szablonu bucików, który też nie trudno było znaleźć we wszystko wiedzącej wyszukiwarce o znanym adresie. Buciki na tort wykonałam za pierwszym podejściem i dzisiaj mam do nich nieco zastrzeżeń, ponieważ mam już kilka takich prac za sobą. Ale na tamten moment i tak byłam z nich megaaa dumna. I ogólnie cały mój pierwszy dekoracyjny tort uważam za dobrą robotę :) 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz